امام جمعه شهرکرد از روستاهای زلزله‌زده کوهرنگ بازدید کرد
کد خبر: 4006422
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

امام جمعه شهرکرد از روستاهای زلزله‌زده کوهرنگ بازدید کرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در سفر به شهرستان کوهرنگ از روستاهای زلزله زده حسین آباد، میاندوهان علیا، محمود آباد، کچوز، تیک و هوشوت بازید کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد امروز ۲۷ مهرماه در سفر به شهرستان کوهرنگ از روستاهای زلزله زده حسین آباد، میاندوهان علیا، محمود آباد، کچوز، تیک و هوشوت بازید کرد و روند خدمت‌رسانی را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام نکونام در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: با وجود گذشت حدود دو هفته از زلزله ۵.۷ ریشتری شهرستان کوهرنگ و حضور مسئولان بخش‌های مختلف در منطقه و احصاء مشکلات، مردم همچنان با مشکلات عدیده مواجهند.

وی ادامه داد: مسئولان طی بازدید از این مناطق گزارش‌هایی را ارائه و تصمیمات و تمهیداتی را اتخاذ کرده‌اند اما آنچه امروز مشاهده شده حاکی از آن است که تا کنون بجز نصب چادر و کمک‌های معیشتی، اقدامی عملیاتی جدی در جهت رفع مشکلات مردم در زمینه سرپناه صورت نگرفته است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه در کمک‌رسانی به مناطق حادثه دیده تعادل وجود داشته باشد، افزود: در حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده و بازدید از این مناطق با عدالت برخورد شود و همه نقاط مورد توجه قرار گیرند و هر اقدام کمکی که انجام می‌شود، برای همه نقاط لحاظ شود.

نکونام گفت: مردم حادثه دیده در دل‌های فراوان و به‌حقی داشته و از مسئولان کشور و استان انتظار دارند که این حرف‌ها را بشنوند و اقدامات عملیاتی هر چه زودتر در منطقه آغاز شود، ضمن اینکه توصیه می‌شود نهادهای عملیاتی اعم از گروه‌های جهادی و غیره از تک‌روی و یا اقدامات موازی پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha