اجرای طرح «مهر تندرستی» در مناطق محروم کرمانشاه
کد خبر: 4004341
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

اجرای طرح «مهر تندرستی» در مناطق محروم کرمانشاه

طرح «مهر تندرستی» در راستای کمک به بیماران نیازمند به‌مناسبت دهه وقف در مناطق محروم کرمانشاه اجرا شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح «مهر تندرستی» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای کمک به بیماران نیازمند به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در مناطق محروم کرمانشاه اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح هم‌زمان با هشتمین روز از دهه وقف که با عنوان «وقف، سلامت و بهداشت جامعه» نامگذاری شده، افزود: رزمایش و مانور سلامت با هدف ویزیت رایگان و تأمین دارو و درمان برای بیماران در بقاع متبرکه استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: طرح «مهر تندرستی» در راستای اجرای امینانه نیت واقف انجام می‌شود و هزینه آن در استان با هدف ویزیت رایگان و تأمین دارو و درمان بیماران از محل عواید موقوفه آیت‌الله کرکوکی تأمین شده است.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با بیان اینکه این اداره‌کل در راستای نیت واقف تاکنون کار‌های بسیاری را به انجام رسانده، گفت: تأمین دارو و هزینه درمانی بیماران، تأمین ویلچر برای تعداد محدودی از معلولان معرفی شده از بهزیستی و تأمین بخشی از تجهیزات بیمارستانی بخشی از اقدامات این اداره در حوزه درمانی بوده است.

انتهای پیام
captcha