آغاز طرح واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4003594
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

آغاز طرح واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان در چهارمحال‌وبختیاری

اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری طی اطلاعیه‌ای از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان بالاتر از ۱۲ سال مشغول به تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان این اداره‌کل طی اطلاعیه‌ای از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید-19 دانش‌آموزان بالاتر از 12 سال مشغول به تحصیل در دوره‌های اول و دوم متوسطه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید-19 دانش‌آموزان بالای 12 سال، تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم دختر و پسر می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و به همراه یکی از والدین به مراکز و پایگاه‌های شهر یا روستای محل سکونت خود مراجعه و واکسن را دریافت نمایند.

بدین منظور لازم است مدیران مدارس نسبت به اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها از هر طریق ممکن از جمله فضای مجازی، تماس با اولیا محترم، شبکه شاد و غیره جهت انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام لازم را به عمل آورند. دانش‌آموزانی که از طریق سامانه بهداشت salamat.gov.ir نسبت به اخذ نوبت اقدام کرده‌اند، نسبت به انجام واکسیناسیون در تاریخ مشخص شده اقدام کنند.

از آنجا که بازگشایی مدارس سیاست تأکیدی آموزش و پرورش و واکسیناسیون دانش‌آموزان لازمه حضور ایشان در مدارس است، لذا برنامه‌ریزی و پیگیری جدی برای تحقق این امر مورد تأکید وزارت آموزش‌‌و‌پرورش می‌باشد.

علاوه بر مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی، پایگاه‌های تجمیعی ویژه دانش‌آموزان در محل هنرستان شهید حقیقی و هنرستان کوثر در شهرکرد و درمانگاه فرهنگیان بروجن تا تاریخ 20 مهر 1400 همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به دانش آموزان است.

انتهای پیام
captcha