توزیع هزار بسته حمایتی در همدان
کد خبر: 4003252
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
در قالب طرح «احسان ماندگار»؛

توزیع هزار بسته حمایتی در همدان

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از تهیه و توزیع هزار بسته حمایتی در قالب طرح «احسان ماندگار» در ایام دهه وقف در استان خبر داد.

توزیع هزار بسته حمایتی در همدانحجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن ایام دهه وقف هزار بسته حمایتی در قالب طرح احسان ماندگار از محل نیات واقفین تهیه شده و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه این بسته‌های حمایتی 500 میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: این بسته حمایتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب و... است. همچنین عیادت از بیماران، تکریم از مدافعان سلامت، غبارروبی بقاع شاخص در سطح استان و توزیع بسته‌های حمایتی از جمله برنامه‌های اداره‌کل اوقاف در ایام دهه وقف خواهد بود.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان به حضور خادمین محترم و پرچم گنبد حرم مطهر آستان قدس رضوی در همدان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اوقاف به‌مناسبت دهه وقف حضور این عزیزان و پرچم مطهر گنبد امام رضا(ع) و چرخاندن آن در بقاع متبرکه بود که در شام شهادت امام رضا(ع) و مراسم یادبود سردار همدانی انجام شد.

حسینی از آئین تجلیل و تکریم واقفان استان در دهه وقف خبر داد و گفت: در این مراسم از سه واقف استان و دو خیر بقعه‌ساز تکریم و تجلیل خواهد شد. این واقفان در سال جاری در استان وقف‌های شاخص داشتند و دو خیر نیز در زمینه کمک به بقاع متبرکه حدود سه میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به نشست صمیمی مدیرکل اوقاف با هنرمندان در عرصه چندرسانه‌ای، بیان کرد: در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد در سخنرانی پیش از خطبه گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌کل ارائه و از واقفین تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha