نمایشگاه «همه واقف باشیم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4002926
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ترویج فرهنگ وقف، سه نمایشگاه با عنوان «همه واقف باشیم» در سطح این استان برگزار شده است.

۳ نمایشگاه «همه واقف باشیم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی روز گذشته، ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با موضوع ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف دایر شده و توسعه فرهنگ وقف بهترین راهکار رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
وی با بیان اینکه همچنین پنج محفل انس با قرآن کریم نیز در بقاع متبرکه شاخص استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: وقف از جمله کارهایی است که به وسیله آن می‌توان به قرب الهی دست یافت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقف‌های جدید باید با نیازهای امروز منطبق باشند تا نفع حداکثری برای اجتماع داشته باشند که از آن جمله می‌توان به وقف برای اشتغال و ازدواج جوانان اشاره کرد.
نصیرالاسلامی بیان کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در جامعه ایجاد می‌شود، باید مردم را نسبت به نیازهای روز آگاه کرد تا وقف‌ها به سمت این نیازها سوق یابند.

انتهای پیام
captcha