ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کارگری در چهارمحال‌و‌بختیاری آغاز شد
کد خبر: 4001093
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
همزمان با سراسر کشور؛

ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کارگری در چهارمحال‌و‌بختیاری آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

سید حفیظ‌الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم، بیان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش سراسر کشور امسال نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده‌هایشان بوده که شرط شرکت فرزندان در این مسابقه، داشتن سن ۱۸ تا ۲۵ سال است.

فاضلی گفت: مسابقات در دو گروه خانم‌ها و آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم از جلد ۲۵ تفسیر نمونه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در سطح استانی نفرات اول تا سوم در هر رشته معرفی و با حضور مسئولان استانی در فرصتی مناسب از آن‌ها تقدیر صورت می‌گیرد، البته نفرات اول هر رشته مستقیما به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسابقات کشوری براساس سنوات گذشته در آذرماه برگزار خواهد شد. خوشبختانه جامعه کار و تلاش استان در نشر علوم الهی و مسائل دینی و مذهبی سرآمد بوده و همواره در سطح استانی و کشوری می‌درخشند.

وی توضیح داد: جامعه کار و تلاش استان برای شرکت در این دوره از مسابقات، از امروز هفتم تا ۲۱ مهرماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را انجام دهند. علاقه‌مندان در شهرستان‌ها می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه و در مرکز استان به اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و استان مراجعه کنند، البته افرادی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند می‌توانند در هر کارگاهی که مشغول به کار هستند اسامی خود را به کارفرما دهند و باتوجه به شرایط موجود، از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

فاضلی تأکید کرد: مرحله استانی مسابقات ۲۴ و ۲۵ مهرماه ویژه آقایان و خانم‌ها ساعت ۸:۳۰ دقیقه در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha