کرونا ۸ خانواده دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری داغدار کرد
کد خبر: 4000139
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

کرونا ۸ خانواده دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری داغدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شد، گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۵۴۹ نفر است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مجید شیرانی، رئیس این دانشگاه سوم مهرماه در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند که از این تعداد ۱۰۳ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

شیرانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه آزمایش ۱۷۰ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۲۸ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی چهارمحال و بختیاری، مثبت قطعی اعلام شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۴۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، گفت: از این تعداد ۲۸۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

شیرانی با اشاره به اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شد، یادآور شد: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۵۴۹ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد بیان کرد: هم‌اکنون ۴۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کرونا در  وضعیت زرد و وضعیت سایر شهرستان‌های استان نارنجی است.

انتهای پیام
captcha