همایش استانی «پروانه‌های بی‌نشان» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4000001
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

همایش استانی «پروانه‌های بی‌نشان» در یزد برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد از برگزاری همایش استانی «پروانه‌های بی‌نشان» به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از بانوان تأثیرگذار خبر داد.

همایش استانی «پروانه‌های بی‌نشان» در یزد برگزار می‌شودسپیده رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به نقش مؤثر بانوان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: بانوان در دوران جنگ تحمیلی در عرصه‌های پشتیبانی و دفاعی نقش مهمی را ایفا کردند به نحوی که مادران و همسران شهدا از سرمایه‌های زندگی خود گذشتند و برخی از مادران سه و چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کردند و اکنون نیز با شیوع کرونا پا به صحنه گذاشته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

رضایی از برگزاری همایش استانی «پروانه‌های بی‌نشان» در استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم بانوان فعال در عرصه‌های مختلف اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که عصر امروز، 3 مهرماه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، از 40 بانوی ایثارگر دفاع مقدس، همسران جانباز اعصاب و روان، پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد؛ سخنرانی معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پخش کلیپ و اجرای سرود را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

انتهای پیام
captcha