برگزاری اجتماع مردمی همزمان با اربعین حسینی در همدان
کد خبر: 3998870
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

برگزاری اجتماع مردمی همزمان با اربعین حسینی در همدان

مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان بیان کرد: اجتماع بزرگ مردمی همزمان با اربعین حسینی در پیاده راه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع مردمی در همدان همزمان با اربعین حسینیسیدرضا موسوی، مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان، 29 شهریورماه، در نشست خبری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان همدان در سنوات گذشته توفیق میزبانی زائران اربعین را داشته است، بیان کرد: در سال 98 در استان همدان 100 ایستگاه سازمان‌دهی و به حدود 840 هزار نفر خدمات‌رسانی انجام شد.

وی با اعلام برنامه‌های این ستاد در روز اربعین، گفت: چارپایه خوانی، تهیه و طبخ 100 هزار پرس غذا در سطح استان، پیاده‌روی و اجتماع عزاداران در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های روز اربعین است.

موسوی ادامه داد: در روز اربعین از چهار نقطه شهر از جمله دره مرادبیگ از جوار منزل شهید فانوسی، گلزار شهدای پارک مردم، میدان باباطاهر جنب فرزند علی و میدان امام حسین(ع) که همگی به سمت یک نقطه مشترک میدان امام خمینی(ع) حرکت و اجتماع بزرگ مردمی شکل خواهد گرفت.

وی بیان کرد: عزاداران از این چهار مسیر به‌ تناوب حرکت می‌کنند و همگی ساعت 10 تا 12 در روز اربعین در میدان امام(ره) حضور خواهند داشت و در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی، تبلیغات و فضاسازی انجام می‌شود.

مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان یکی دیگر از برنامه‌های ستاد را برنامه «به تو از دور سلام» بیان کرد و یادآور شد: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در روز اربعین قبل از نماز ظهر در محیط‌های جمعی و فردی از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha