۵۹۰ فقره سند تک‌برگی برای موقوفات آذربایجان غربی اخذ شد
کد خبر: 3998567
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

۵۹۰ فقره سند تک‌برگی برای موقوفات آذربایجان غربی اخذ شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است تا ۹۰۰ فقره سند تک‌برگی برای موقوفات استان اخذ شود که تاکنون ۵۹۰ فقره سند تک‌برگی اخذ شده است.

ارسالی| 590 فقره سند تک‌برگی برای موقوفات آذربایجان غربی اخذ شدحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در سال‌های اخیر سنددار کردن موقوفات استان یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌ کل بوده که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است تا 900 فقره سند تک‌برگی برای موقوفات استان اخذ شود که تاکنون 590 فقره سند تک‌برگی اخذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق برنامه مصوب سال جاری باید تا پایان سال 850 فقره دفترچه موقوفات به اسناد تک‌برگی تبدیل شود که تاکنون نیز 95 مورد آن محقق شده است.

وی بیان کرد: برای تبدیل دفترچه‌های موقوفات به اسناد تک‌برگی جلسات مختلفی با مسئولان اداره‌کل ثبت و اسناد تشکیل و مقرر شد تا لیست اسناد مالکیت دفترچه‌ای توسط ادارات اجرایی احیاء ونقشه‌برداران مربوطه توسط ثبت اسناد معرفی شود تا روند صدور این اسناد سرعت پیدا کنند.

حجت‌الاسلام جوانبخت تصریح کرد: عملکرد اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در ثبت اسناد در سال گذشته به نحوی بود که موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد و امید است امسال نیز شاهد تحقق دوباره این رتبه باشیم.

انتهای پیام
captcha