اجرای طرح «شور عاطفه‌ها‌» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 3996832
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
همزمان با سراسر کشور؛

اجرای طرح «شور عاطفه‌ها‌» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از آغاز «شور عاطفه‌‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز 21 شهریورماه در جمع خبرنگاران استان، بیان کرد: شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی افزود: تأمین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند با وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم‌التحریر را ندارند، گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه ‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، گامی در راستای توسعه کشور نیز هست.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش ادامه داد: کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412_5003_9979_6037 برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

وی میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال گذشته را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: ادارات کمیته امداد و 117 مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

6 هزار دانش‌آموز و 1065 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha