۱۱ هزار بسته از محل موقوفات آذربایجان‌شرقی بین نیازمندان توزیع شد
کد خبر: 3996241
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

۱۱ هزار بسته از محل موقوفات آذربایجان‌شرقی بین نیازمندان توزیع شد

مدیر کل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: درقالب طرح شمیم حسینی و در دو مرحله بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که از این تعداد پنج هزار و ۷۰ بسته در مرحله نخست توزیع شده بود.

۱۱ هزار بسته از محل موقوفات آذربایجان‌شرقی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسنی، مدیر کل اوقاف آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه، 17 شهریورماه، در مرحله دوم طرح شمیم حسینی در شهرستان مراغه گفت: درقالب طرح شمیم حسینی و در  دو مرحله بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که از این تعداد پنج هزار و ۷۰ بسته در مرحله نخست توزیع شده بود.

وی اظهار کرد: طرح شمیم حسینی(ع) برای خدمت رسانی به نیازمندان جامعه اجرا می‌شود و در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از محل موقوفات خود قدم های مثبتی را برداشته است.

حسنی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه را پیشتاز در توزیع بسته‌های معیشتی عنوان کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار مراغه همواره در کارهای خداپسندانه پیشقدم هستند و اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از محل موقوفات خود در توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و لوازم تحریریه از پیشتازان استان است.

وی اضافه کرد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس از محل نیات واقفین خیر اندیش بسته هایی برای دانش آموزان تهیه و توزیع خواهد شد.

مدیر کل اوقاف آذربایجان‌شرقی بیان کرد: در مرحله نخست یکهزار بسته برای دانش آموزان نیازمند تهیه و بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود که برای هر بسته ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha