مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای آبرسانی به روستاهای محروم خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3995400
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای آبرسانی به روستاهای محروم خراسان‌جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: طبق تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آب و فاضلاب استان، مخازن آب ثابت 42 روستای استان تأمین و یا تعویض می‌شوند.

مخازن آب ثابت 42 روستای استان تأمین و تعویض می‌شوندسیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: این نهاد همواره در راستای رفع محرومیت تلاش کرده است تا بتواند دردی را از مردم برطرف کند.

وی با بیان اینکه یکی از دردهای مردم منطقه خراسان‌جنوبی، کمبود آب و یا بی‌آبی است، افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با عنوان پویش زندگی بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آب و فاضلاب استان به امضا رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طبق این تفاهم‌نامه مخازن آب ثابت 42 روستای استان تأمین و یا تعویض می‌شود، تصریح کرد: گاهی این مخازن به‌دلیل اینکه از عمر مفیدشان گذشته، شرایط بهداشتی ندارند که باید تعویض شوند.

موسوی ادامه داد: این تفاهم‌نامه با اعتبار شش میلیارد ریال به امضا رسید که حدود چهار میلیارد ریال آن توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دو میلیارد ریال نیز توسط شرکت آب و فاضلاب استان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که هفت تانکر آبرسانی به روستاها طی آن تأمین شد، بیان کرد: در ماه‌های آینده، پروژه آبرسانی به هفت روستای استان به بهره‌داری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha