دشمن از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده است
کد خبر: 3995359
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

دشمن از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده است

عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمن از طرق مختلف به ویژه از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده است و لذا عده‌ای وظیفه دارند دشمن و اهدافش را به مردم معرفی کنند.

دشمن از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین علم‌الهدی، عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز، 14 شهریورماه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت طلبه فاضل و مجاهد، محمدحسین فرج‌نژاد اظهار کرد: ائمه اطهار با وجود تمام موانع و دشمنی‌ها، شاگردان زیادی تربیت کردند و جهت آشنایی مردم با دین و معارف اسلام آن‌ها را به شهرها و روستاها می‌فرستادند. امروز این دین و عظمت و شوکت محصول آن درختانی است که امامان کاشتند و همچنان در حال شاخ و برگ دادن است.

عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همواره در حوزه‌های علمیه سرمایه‌های بزرگی وجود داشته و دشمن نیز به این امر پی برده است و لذا به دنبال ضربه زدن به حوزه‌های علمیه و چهره‌های بزرگ ما است.

وی ادامه داد: توطئه‌های با سابقه دشمنان نشان می‌دهد و تاریخ گویای آن است که در هر زمان چهره‌های ارزشمند جامعه اسلامی در مقابل تیرهای غیض و غضب یهود و صهیونیسم قرار داشته‌اند.

علم‌الهدی با بیان اینکه تمام فتنه‌های روی زمین از صهیونیسم است، اظهار کرد: حضرت امام راحل از آن زمانی که مبارزه را شروع کردند علیه صهیونیسم فریاد زدند و در وصیت نامه ایشان هم آمده است که هر چه فریاد دارید بر سر اسرائیل بزنید.

وی افزود: امروز نیز دشمن از طرق مختلف به ویژه از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده است و لذا عده‌ای وظیفه دارند دشمن و اهدافش را به مردم معرفی کنند.

این استاد حوزه با بیان اینکه عنصر شیطانی صهیونیسم باید به مردم معرفی شود، گفت: افرادی هستند که از حضرت امام(ره) الگو گرفته و به معرفی یهود و صهیونیسم همت گماشته‌اند، که از جمله چهره‌های بارز این مسیر مرحوم فرج‌نژاد بود.

وی افزود: مرحوم فرج‌نژاد متخلق به اخلاق و بسیار متواضع بود و مطالعات و تألیفات گسترده‌ای با موضوع صهیونیسم‌شناسی داشت. از این طلبه و فاضل ارجمند تألیفات و مقالات فراوانی به یادگار مانده است که از جمله آن‌ها کتاب اسطوره‌های صهیونیستی سینما، کتاب دین در سینمای شرق و غرب است.

انتهای پیام
captcha