تمدید مهلت شرکت در طرح ملی تلاوت در فارس
کد خبر: 3993647
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

تمدید مهلت شرکت در طرح ملی تلاوت در فارس

مدیرعامل مؤسسه قرآنی «ذکر جمیل» فارس از تمدید مهلت شرکت در طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» تا 10 شهریورماه در این استان خبر داد.

اعظم جاوید، مدیر مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام دهمین دوره  طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان فارس از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز شده است، گفت: به دلیل استقبال از این طرح، مهلت شرکت در آن تا 10 شهریورماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در سطح کشور اجرا می‌شود، افزود: دوره مذکور ویژه پسران 8 تا 14 سال و دختران 10 تا 15 سال اجرا می‌شود.

جاوید با یادآوری اینکه دوره‌های این طرح به صورت حضوری یا مجازی اجرا می‌شوند، گفت: امسال سومین سال متوالی است که طرح ملی تلاوت را در سطح استان فارس اجرا می‌کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس به بیان شیوه شرکت در این طرح پرداخت و افزود: ورود به این طرح به صورت یک دوره پیش آزمون و آزمون است که در دوره پیش آزمون یکسری آموزش‌ها به دانش‌آموزان ارائه شده و بعد از آن آزمون به عمل می‌آید و کسانی که تشخیص داده می‌شوند استعداد ورود به رشته صوت و لحن دارند، وارد طرح اصلی ملی تلاوت می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه طرح ملی تلاوت یک دوره 6 ساله است که به سه دوره دو ساله تقسیم شده است، گفت: در این طرح، هر سال یک ترم محسوب می‌شود و از ابتدا و پایه با دانش‌آموزان کار می‌شوند تا بتوانیم قاریان خوبی برای استان فارس تربیت کنیم.

جاوید با بیان اینکه در استان فارس مؤسسه قرآنی ذکر جمیل به عنوان مجری طرح فعالیت می‌کند، افزود: همچنین نهادهای مختلفی هم در اجرای این طرح با ما همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha