بازگشایی مدارس استان تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است
کد خبر: 3993567
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
استاندار اصفهان:

بازگشایی مدارس استان تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

استاندار اصفهان گفت: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان فقط مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و طبق این مصوبات، آغاز سال تحصیلی از اول مهر و زمان احتمالی بازگشایی مدارس، چند ماه بعد از اول مهر خواهد بود.

بازگشایی مدارس استان تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن جلسات مجتمع خانه معلم شماره ۳ اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در ابتدای مهر، مخالفان و موافقان زیادی دارد و دیدگاه‌های متناقض و متعددی در این زمینه ابراز می‌شود، ولی ملاک عمل در استان مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست که کارشناسی‌ترین تصمیم در این خصوص محسوب می‌شود.

وی افزود: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان در اول مهر با وجود موافقان و مخالفان زیاد، فقط مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و طبق این مصوبات، آغاز سال تحصیلی از اول مهر و زمان احتمالی بازگشایی مدارس، چند ماه بعد از اول مهر خواهد بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: به هیچ وجه نباید برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشند که آموزش و پرورش سلامت فرزندانشان را در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده است.

در این جلسه، استاندار اصفهان به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان، از محمدجواد مهدیان رتبه ۳ علوم تجربی، دانیال منتظری رتبه ۵ زبان انگلیسی، محمدجواد احمدپور رتبه ۷ ریاضی و آوا فاضلی رتبه ۹ علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha