آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3993138
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان خبر داد. .

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان عصر امروز سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان استان در دوز دوم، اظهار کرد: در آستانه آغاز تحصیلی جدید، تمامی اولیا دانش‌آموزان و نیز فرهنگیان برای آغاز مهری بهتر از مهر سال گذشته آماده می‌شوند؛ از آنجا که همه اذعان دارند که آموزش حضوری جایگزینی ندارد لذا وزارت آموزش و پرورش هم تلاش کرده است که شرایط آموزش حضوری را در مدارس فراهم کند که واکسیناسیون مجموعه آموزش و پرورش از جمله این تمهیدات است.

وی با ذکر اینکه واکسیناسیون امیدواری‌ها را برای آموزش حضوری بیشتر کرد، افزود: امیدواریم بتوان با گذر از خیز پنجم کرونا و در صورت مجوز ستاد ملی کرونا، با رعایت تمامی موازین بهداشتی مدارس را بازگشایی کرد.

قائدامینی با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش برای واکسیناسیون فرهنگیان، بیان کرد: بر این اساس، با همکاری خوب علوم پزشکی استان از تاریخ ۷ الی ۲۷ مردادماه مرحله نخست واکسیناسیون انجام شد و در مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان مشمول طرح واکسیناسیون شدند که برای پیشگیری از رفت و آمدها، معرفی‌نامه‌ها در کارتابل شخصی بر روی گوشی همراه همکاران ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در مرکز استان یک مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان افتتاح شد و در شهرستان‌ها نیز مراکز واکسیناسیون با هماهنگی علوم پزشکی استان به فرهنگیان اعلام شد که تا کنون بیش از ۶۵ الی ۷۰ درصد از مجموعه تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند. افرادی که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند این امکان برایشان فراهم است که به مراکز تعیین شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

قائدامینی ادامه داد: همکارانی که واکسن مرحله اول را دریافت کرده‌اند، بر اساس تاریخ مندرج بر کارت واکسیناسیون می‌توانند از فردا چهارم شهریور برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند. از همکاران درخواست می‌شود که در مورد مقرر برای دریافت دوز دوم واکسن خود اقدام کنند و نیز همکارانی که هنوز برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی مراجعه کنند تا بتوانیم با واکسیناسیون حداکثری سال تحصیلی را آغاز کنیم.

انتهای پیام
captcha