راه‌یابی ۲۸ کردستانی به آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی»
کد خبر: 3992761
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

راه‌یابی ۲۸ کردستانی به آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از راه‌یابی ۲۸ نفر از حافظان قرآن کردستانی به آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون شفاهی و مرحله دوم شاندزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» در استان کردستان طی روزهای یکم و دوم شهریورماه در سالن کوثر مجتمع نور استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در شانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» 74 نفر از حفاظ کردستانی موفق به ثبت‌نام شدند، افزود: از این تعداد 50 نفر در مرحله اول و کتبی آزمون شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از راه یابی 28 نفر از حافظان قرآن کردستانی در آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» خبر داد. از این تعداد شرکت‌کننده 19 نفر آقا و 8 نفر بانو هستند که با حضور داوران تخصصی قرآن آزمون شفاهی آقایان دیروز، یکم شهریورماه برگزار شده و بانوان نیز امروز، دوم شهریورماه در حال برگزاری است.

مرادی افزود: از 19 نفر آقایان 13 نفر در رشته حفظ 30 جزء و شش نفر در رشته 10 جزء و از تعداد بانوان شرکت‌کننده شش نفر در 30 جزء و یک نفر 10 جزء و یک نفر 20 جزء شرکت کردند.

وی در پایان یادآور شد: کار داوری شانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» را در بخش آقایان امین فتحی و رستم احمدی و در بخش بانوان بیان شاکری و شهین فتحی برعهده داشتند.

انتهای پیام
captcha