تمدید نام‌نویسی در طرح «تلاوت شباب‌الرضا(ع)» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3990800
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

تمدید نام‌نویسی در طرح «تلاوت شباب‌الرضا(ع)» در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از تمدید مهلت نام‌نویسی در دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) تا پایان مردادماه خبر داد.

علی امینی‌، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) تمدید شده است، اظهار کرد: پیش از این مقرر شده بود ثبت‌نام در این طرح در تاریخ ۲۵ مردادماه به پایان برسد که نام‌نویسی به دلیل استقبال علاقه‌مندان از طرح، تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با تصریح اینکه دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) ویژه پسران و دختران نوجوان و با هدف کشف استعدادهای برتر اجرا خواهد شد، افزود: در دوره جدید طرح ملی تلاوت نوجوانان و نونهالان مستعد در تلاوت قرآن کریم در دو بخش دختران و پسران شناسایی و تحت آموزش قرار می‌گیرند.

امینی گفت: دوره‌های طرح تلاوت، ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در استان و به‌صورت همزمان با کشور می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، ساختار مناسبی برای آموزش مجازی به نوجوانان فراهم شده و در صورتی که در یکی از شهرهای مجری طرح ملی تلاوت امکان برگزاری دوره حضوری نباشد، دوره مجازی جایگزین می‌شود.

امینی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح ملی تلاوت به نشانی http://melitelavat.ir/ ضمن دریافت اطلاعات بیشتر، برای نام‌نویسی اقدام کنند.

یادآوری می‌شود، سال گذشته ۲۰ نفر از استان در این طرح شرکت داشتند.

انتهای پیام
captcha