رومشکان؛ تنها شهر وضعیت نارنجی لرستان / ۲۰۳۵ لرستانی جان باختند
کد خبر: 3989751
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رومشکان؛ تنها شهر وضعیت نارنجی لرستان / ۲۰۳۵ لرستانی جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۳۵ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‎اند، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

امروز ارسال شود//// رومشکان؛ تنها شهر وضعیت نارنجی لرستان / ۲۰۳۵ نفر جان باختندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۱۹ مرداد در تشریح وضعیت کرونایی لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته شش نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۳۵ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته‎اند، افزود: در شبانه‌روز گذشته هزار و ۸۲ نفر درگیر بیماری کرونا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه از ابتدای شیوع این ویروس در لرستان تاکنون ۱۴۱ هزار و ۴۶۸ نفر به آن مبتلا شده‎اند، ادامه داد: هم‌اکنون یک هزار و هشت مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

نیکبخت یادآور شد: در حال حاضر شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha