ثبت‌نام بیش از ۸۰ درصد مدارس در سال جدید
کد خبر: 3989254
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

ثبت‌نام بیش از ۸۰ درصد مدارس در سال جدید

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد ثبت نامی‌ها در مدارس انجام شده است و شروع مدارس از اول مهرماه سال جاری به‌صورت حضوری خواهد بود.

ارسالی یکشنبه//80 درصد ثبت‌ نامی‌ها سال جدید در مدارس انجام شده استاحسان گوهری‌راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: بیش از 80 درصد ثبت نامی‌ها در مدارس انجام شده است و شروع مدارس از اول مهرماه سال جاری به صورت حضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در سال جاری  و واکسیناسیون معلمان تمام تمهیدات لازم برای انجام پروتکل‌های بهداشتی و فضای ایمنی برای دانش آموزان در مدارس در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: از هفته گذشته تاکنون بیست و هفت هزار 500 نفر از فرهنگیان استان شامل معلمان‌ها، حق تدریس‌ها، خدمتکار مدارس، مدیران و معاونین در پایگاه واکسیناسیون سالن تختی گرگان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این روند تا پایان هفته ادامه دارد.

گوهری راد افزود: به دلیل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، تمامی معلمان شهرستان‌ها باید جهت دریافت واکسن در روزهای تعیین شده به پایگاه واکسیناسیون مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام
captcha