ثبت‌نام در طرح «ارزیابی و سطح‌بندی داوران قرآن» در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
کد خبر: 3986729
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تا پایان هفته جاری؛

ثبت‌نام در طرح «ارزیابی و سطح‌بندی داوران قرآن» در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از ادامه ثبت‌نام در دومین دوره طرح ملی «ارزیابی و سطح‌بندی داوران قرآن کریم» تا پایان هفته و عدم تمدید این تاریخ خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهرابی، سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوران واجد شرایط استان برای شرکت در دومین دوره طرح ملی «ارزیابی و سطح‌بندی داوران قرآن کریم» در حال انجام است، اظهار کرد: داوران قرآن استان تا پایان هفته جاری فرصت دارند در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص شرایط لازم برای شرکت در این طرح‌، گفت: افراد شرکت‌کننده باید مهارت تخصصی لازم را در تلاوت قرآن داشته باشند، در رشته تخصصی درخواستی اعم از حُسن حفظ، تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا از دانش و مهارت لازم برخوردار باشند، ضمن اینکه این افراد باید در سطح شهرستان و استان از افراد شناخته شده قرآنی باشند.

مهرابی تصریح کرد: متقاضی داوری در بخش حُسن حفظ باید حافظ کل قرآن کریم بوده و دارای مدرک تخصصی حفظ درجه ۱ یا ۲ و یا ۳ باشد، ضمن اینکه داشتن حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۶۰ سال سن، برخورداری از دو ویژگی عدالت و حُسن اخلاق، داشتن حداقل ۵ سال سابقه تدریس در کلاس‌های تخصصی و ۵ سال سابقه داوری در مسابقات شهرستانی و استانی از دیگر شرایط هستند.

یادآوری می‌شود، علاقمندان شرکت در این طرح تا پایان هفته جاری فرصت دارند با تماس تلفنی و یا مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha