بازگشایی مدارس اردبیل در سال تحصیلی ۱۴۰۰
کد خبر: 3986716
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

بازگشایی مدارس اردبیل در سال تحصیلی ۱۴۰۰

مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل، گفت: مدارس استان در سال‌تحصیلی ۱۴۰۰ بازگشایی خواهد شد و اصلی‌ترین استراتژی ما حفظ سلامت دانش‌آموزان است.

بازگشایی مدارس اردبیل در سال تحصیلی ۱۴۰۰به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل، پنجم مردادماه، در سی‌وپنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با اشاره به اقدامات قبل از بازگشایی مدارس در استان اردبیل، گفت: مدارس استان در سال‌تحصیلی ۱۴۰۰ بازگشایی خواهد شد و اصلی‌ترین استراتژی ما حفظ سلامت دانش‌آموزان است.
وی اظهار کرد: تاکید آموزش و پرورش به برگزاری کلاس‌های درس بصورت حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل، با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین نوع آموزش حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و به صورت چهره به چهره است، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر با قطع زنجیره ابتلا به این بیماری حضور ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان را در مدارس شاهد باشیم.

ناصری، یادآور شد: آموزش و پرورش استان در خصوص هدایت تحصیلی، توسعه متوازن رشته‌ها، معرفی رشته‌های تحصیلی در هنرستان‌ها و تجهیز، تعمیر و بهسازی هنرستان‌ها اقدامات بی سابقه‌ای را انجام داده است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با مشاوران، مدیران هنرستان‌ها و مدارس متوسطه دوره اول که در استان که در راستای هدایت تحصیلی برگزار شد، پایه‌ای برای تحقق این امر در سال‌های آتی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha