سفره رنگین نیازمندان در عید قربان/ فالورهای هم نمک دست به کار شدند
کد خبر: 3985415
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

سفره رنگین نیازمندان در عید قربان/ فالورهای هم نمک دست به کار شدند

بیش از 35 نفر از دنبال کنندگان طرح هم نمک به کمک خیرین همراه با این طرح در حال آماده کردن گوشت‌های قربانی برای رنگین کردن سفره نیازمندان در عید قربان هستند.

سفره رنگین نیازمندان در عید قربان/ فالورهای هم نمک دست به کار شدند

به گزارش ایکنا، در آستانه عید قربان 35 نفر از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام طرح هم نمک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال آماده و بسته‌بندی کردن گوشت 21 قربانی انجام شده برای مردم مناطق محروم تهران هستند.

این اقدام خیر جمعی به کمک و همراهی خیرین و دنبال کنندگان طرح هم نمک انجام می‌شود و طی ان قربانی‌هایی که از طریق کمک‌های مردمی خریداری و ذبح شده از صبح امروز توسط داوطلبانی که در صفحه اینستاگرام هم نمک برای آماده کردن گوشت‌های قربانی اعلام آمادگی کرده بودند در حال بسته‌بندی است.

این گوشت‌ها بلافاصله پس از بسته‌بندی به محروم‌ترین مناطق تهران از جمله کویرآباد، جنوب بهشت زهرا، ملارد کرج و ... که محرومان این مناطق قبلاً توسط مؤسسه متوسلین به امام رضا(ع) شناسایی شده‌ برده و توزیع می‌شود.

برای آشنایی با اقدامات طرح هم نمک مؤسسه متوسلین به امام رضا(ع) می‌توانید به صفحه اینستاگرام این طرح به آدرس ham_namak مراجعه کنید.

خیرین و عموم نیز مردم می‌توانند برای همراهی با طرح‌های این مؤسسه، کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #۱۰۱۱*۷۸۰* و سامانه آپ #۳۶۷۵۸۲۹*۴*۷۳۳* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام
captcha