پوستر جشنواره «تربیت حکیمانه ۶» رونمایی شد
کد خبر: 3982375
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

پوستر جشنواره «تربیت حکیمانه ۶» رونمایی شد

پوستر جشنواره «تربیت حکیمانه ۶» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در همایش معاونین پرورشی شهرستان‌ها و مناطق استان رونمایی شد.

پوستر جشنواره تربیت حکیمانه 6 رونمایی شدبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی‌پور، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، عصر دیروز، 14 تیرماه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره «تربیت حکیمانه ۶» با اشاره به ایجاد فرصت‌های جدید برای شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های حوزه پرورشی در فضای مجازی، گفت: شیوع کرونا نه تنها از برگزاری مسابقات و برنامه‌های پرورشی جلوگیری نکرد، بلکه با گسترش فضای مجازی، راه برای شرکت همه دانش‌آموزان با سلایق مختلف در این برنامه‌ها باز شد.

سعدی‌پور با بیان اینکه تا کنون پنج مرحله از جشنواره تربیت حکیمانه در حوزه قرآن، عترت و نماز اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شده است، تصریح کرد: مرحله ششم این جشنواره با محوریت مفاهیم ناب سوره‌های قرآنی و ترویج فضایل اخلاقی در دانش‌آموزان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزرش و پرورش مازندران با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان استان در جشنواره تربیت حکیمانه، تصریح کرد: در پنج دوره قبلی این جشنواره با مشارکت بیش از ٦٠ هزار نفر در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه، تفسیر، دکلمه، داستان، شعر، برداشت آزاد، پادکست، نقاشی، طراحی، عکس، نماهنگ، اینفوگرافی، خوشنویسی، محتوای الکترونیکی و پژوهش به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های پرورشی که در دوران شیوع بیماری کرونا انجام شد، گفت: با توجه به خانه‌نشینی و دور بودن دانش‌آموزان از فضای مدرسه، جشنواره‌های متعددی در زمینه‌های مختلف پرورشی همچون تربیت حکیمانه و بسیاری از طرح‌ها و جشنواره‌ها برگزار شد که دانش‌آموزان مازندرانی توانستند در این زمینه‌ها به خوبی بدرخشند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «تربیت حکیمانه ۶» افزود: این جشنواره با محوریت سوره انسان در حوزه‌های پژوهشی، ادبی، هنری و آوایی در میان دانش‌آموزان مازندرانی در شبکه آموزشی شاد برگزار خواهد شد.

سعدی‌پور با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز از هم قابل تفکیک نیستند و اغلب هم‌پوشانی دارند، گفت: جشنواره‌های تربیت حکیمانه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و بر اساس سوره‌های مبارکه قرآن توسط اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران انجام می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مخاطبین این جشنواره را دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیا و سایر اقشار تشکیل می‌دهند و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در سامانه شاد به آدرس hakimane ۶ است.

انتهای پیام
captcha