اضافه شدن بخش «اثر برتر از نگاه مخاطب» به جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3982354
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

اضافه شدن بخش «اثر برتر از نگاه مخاطب» به جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»

دبیرخانه جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» جایزه ویژه «اثر برتر از نگاه مخاطب» را به جشنواره اضافه کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، بنابر اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره وقف، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری و شروع فرآیند داوری آثار و با عنایت به مشارکت قابل توجه هنرمندان و فرهیختگان در این دوره از جشنواره، دبیرخانه جشنواره تصمیم دارد در برخی از رشته‌ها جایزه ویژه «اثر برتر از نگاه مخاطب» را به یک اثربه انتخاب مخاطبان اهدا کند.

بر همین اساس، هیئت داوران در برخی از رشته‌ها نامزدهای جایزه مردمی را تعیین و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند بهترین اثر را از دیدگاه خود را انتخاب کنند. به اثر برگزیده مردمی جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

اولین بخش این مسابقه در رشته کاریکاتور(کارتون) برگزار و طی آن ۴۷ اثرِ نامزدِ جایزه مردمی در صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به نشانی vaghffestival@ معرفی و علاقه‌مندان می‌توانند اثر منتخب خود را در زیر پست مربوطه به صورت کامنت تعیین کنند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در روزهای آینده این مسابقه برای برخی دیگر از رشته‌ها نیز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پایگاه جشنواره به نشانی www.vaghffestival.ir و یا صفحه رسمی جشنواره در ایناستاگرام به نشانی khttps://instagram.com/vaghffestival مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha