هم‌نمک با مردم سیستان و بلوچستان/ آب و ماسک نذر کنیم
کد خبر: 3982110
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

هم‌نمک با مردم سیستان و بلوچستان/ آب و ماسک نذر کنیم

طرح هم‌نمک این بار برای تأمین آب و وسایل بهداشتی مردم سیستان و بلوچستان دست به کار شده و در حال اجرای طرح نذر کرونا و تأمین لوازم مورد نیاز مردم این منطقه محروم است.

به گزارش ایکنا، خیریه متوسلین به امام رضا(ع) این باز طرح هم‌نمک خود را در استان سیستان و بلوچستان با هدف تهیه و ارائه ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست و صورت، مواد شوینده و آب اجرا می‌کند.

براساس این طرح با توجه به شدت شیوع کرونا و تهدید شدید بی‌آبی در منطقه سیستان و بلوچستان خیرین هم‌نمک بسته‌های بهداشتی را همراه با آب تهیه و به مناطق محروم سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

این طرح با عنوان نذر کرونا(نذر می‌کنم که خانواده‌ام مبتلا به بیماری کرونا نشوند) در قالب کمپین همدلی برای سیستان و بلوچستان در حال اجراست و عموم مردم خیر ایران می‌توانند برای مشارکت در این طرح نذورات و هدایای خود را به شماره کارت 5892 1012 2165 1058 و یا شماره حساب 459302172203 به نام خیریه متوسلین به امام رضا(ع) و یا با استفاده از سامانه هفت هشتاد با شماره‌گیری *780*1011# و سامانه آپ *733*4*3675829# برای مردم سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، منطقه محروم جازموریان در استان سیستان و بلوچستان از مناطقی است که طرح هم‌نمک در آن در طول سال اجرا می‌شود، اکنون نیز با عمیق‌تر شدن مشکل کم‌آبی و کرونا در این استان خیرین این مؤسسه در حال کمک‌رسانی به همه مناطق این استان محروم هستند.

هم‌نمک با مردم سیستان و بلوچستان/ آب و ماسک نذر کنیم 

انتهای پیام
captcha