آموزش قرآنی به ۷ هزار کودک استان فارس
کد خبر: 3981877
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

آموزش قرآنی به ۷ هزار کودک استان فارس

مدیر کانون قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس یکی از فعالیت‌های این کانون را آموزش‌های قرآنی به کودکان برشمرد و گفت: تاکنون ۷ هزار نونهال در این مراکز حضور پیدا کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، مجتبی غیب‌پرور، مدیر کانون قرآن نمایندگی آستان رضوی استان فارس امروز، 13 تیرماه در همایش جلسات سنتی و خانگی قرآن کریم استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: خادمیاری کاری پربرکت و مبارک است که طی چند سال اخیر در موضوعات مختلف رونق پیدا کرده است.

وی از موضوعات کانون‌های تخصصی خادمیاران رضوی را خدمت قرآنی اعلام کرد و افزود: در استان فارس در این کانون حدود 515 نفر خادمیار قرآنی در قالب یک‌هزار و 40 مصداق خدمتی سازماندهی شدند و به فعالیت‌های خادمی مشغول هستند که این کانون یکی از پرجمعیت‌ترین کانون‌های تخصصی سطح کشور است.

غیب‌پرور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مصادیق خدمت قرآنی این کانون بحث مهدالرضا است که یک جریان بسیار مبارک و فرخنده و گسترده ‌ای است که تاکنون نزدیک به 7 هزار نونهال جامعه استان فارس در این مهدها حضور پیدا کردند و امسال این برنامه ادامه خواهد یافت.

وی از دیگر مصادیق خدمت این کانون‌ها کرسی‌های تلاوت، روایتگری قصه‌های قرآنی، برپایی جلسات آموزشی در نقاط مختلف استان و همچنین کمک‌های مؤمنانه برشمرد و گفت: از دو سال گذشته نیز به بحث شناسایی جلسات سنتی و خانگی قرآن در سطح استان با همکاری سایر نهادها ورود کردیم که تاکنون بیش از 500 جلسه سنتی و خانگی قرآن کریم با اسم و مشخصات در سطح استان شناسایی کرده‌ایم که این‌ها پتانسیل قرآنی استان را نشان می‌دهند و قطعاً پتانسیل بیشتر از این‌ها داریم.

انتهای پیام
captcha