جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3981562
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان از برگزاری چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در این استان خبر داد.

جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با حضور مدیر و مسئولان انجمن‌های هنری این سازمان برگزار شد.

وی افزود: طبق سنوات گذشته، جشنواره ملی «حبیب حرم» که به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به‌صورت دوسالانه برگزار شده است، امسال نیز به میزبانی این سازمان و حضور پرشور هنرمندان سراسر کشور و جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی محور مقاومت امسال به‌صورت گسترده‌تر با فراخوان اثراتی از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان، افعانستان و یمن برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان اظهار کرد: در اولین جلسه هماهنگی نسبت به موضوعات و محورهای این جشنواره که در آستانه دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: این فراخوان از اثرات هنری در رشته‌های هنرهای تجسمی، نمایشی، شعر، ادبیات داستانی و عکس با محوریت سردار شهید «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، پدر و مادران و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

ترکاشوند با بیان اینکه در این جلسه نسبت به اقدامات و هماهنگی‌های لازم توسط دبیران جشنواره‌های پنج‌گانه در این جشنواره سراسری تأکید شد، گفت: اختتامیه این جشنواره نیز در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha