المان غدیر در ارومیه نصب می‌شود
کد خبر: 3981130
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

المان غدیر در ارومیه نصب می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه از نصب المان غدیر خم در یکی از میادین اصلی شهر ارومیه تا عید غدیر خم خبر داد.

ارسالی امروز ا المان غدیر در شهر ارومیه نصب خواهد شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه، 9 تیرماه، در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه ارومیه یک شهر علوی، نبوی و حسینی است، گفت: موضوع نصب المان عید غدیر خم در دستور جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر وجود داشت ولی در آخرین جلسه شورا تصویب شد که در یکی از میادین اصلی شهر ارومیه المان خاص غدیرخم در سطح شهر نصب شود.

وی افزود: شهر ارومیه در تاریخ اسلام و تشیع از شهرهای برجسته بوده و بر همین اساس شورای شهر ارومیه تصمیم گرفت تا المان غدیر خم را ساخته و در یکی از میادین اصلی این شهر نصب کند.

حجت‌الاسلام خلیل‌پور تصریح کرد: از سوی مردم، گروه‌ها و تشکل‌های اجتماعی، هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و اجتماعی برای شورای شهر ارومیه نامه‌های متعددی در راستای ساخت و نصب المان مخصوص عید غدیرخم به شورای شهر ارومیه ارسال شده بود که در همین راستا شورای شهر ارومیه این موضوع را در دستور جلسات خود قرار داد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی زیادی در مناطق مختلف شهر در حال اجرا هستند و رویکرد فرهنگی در مدیریت شهری علاوه بر افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان و موجب توسعه امور دینی و اجتماعی می‌شود. در راستای زیباسازی شهر و گرامیداشت عید غدیر خم، شهر آرایی، فضاسازی و نصب المان عید غدیر در ورودی‌های شهر انجام خواهد گرفت‌‌.

حجت‌الاسلام خلیل‌پور اظهار کرد: فضاسازی و نصب المان‌های متعدد در نقاط مختلف شهر طبق روال سال‌های قبل در برنامه کاری شورای شهر و شهرداری ارومیه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha