رونمایی از یادمان سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای دانشجوی دانشگاه شهرکرد
کد خبر: 3980946
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

رونمایی از یادمان سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای دانشجوی دانشگاه شهرکرد

رئیس اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد از رونمایی از یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و شهدای دانشجوی دانشگاه شهرکرد خبر داد.

یاسر پیرعلی، رئیس اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام خبر رونمایی از یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و شهدای دانشجوی این دانشگاه، اظهار کرد: این مراسم روز گذشته در آیینی نمادین به همت اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و با حضور مسئولان فرهنگی و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

وی هدف از رونمایی این یادمان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشگاهیان دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جریان دفاع مقدس به‌ویژه در عملیات فتح خرمشهر و عملیات مرصاد از اهداف رونمایی این یادمان است.

پیرعلی تصریح کرد: در این یادمان برای الگوسازی و نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، از تمثال 8 دانشجوی شهید دانشگاه، شهیدان محمدهاشم چوبداران، سیدمسعود مهدوی، بهروز رئیسی، اکبر هادی‌پور هفشجانی، عباس پیله‌ور قلی‌زاده، عبدالرضا بیرانوند، علی میرخلف‌زاده، و عیسی رحیمی رو نمایی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد یادآوری کرد: این یادمان سومین یادمان پس از اجرای یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادمان شهدای دانشمند صنعت دفاعی و فناوری هسته‌ای کشور است که در محیط دانشگاه مورد اجرا و بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha