نیمه تیرماه؛ زمان تشکیل مجمع عمومی اتحادیه قرآنی گلستان
کد خبر: 3980944
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

نیمه تیرماه؛ زمان تشکیل مجمع عمومی اتحادیه قرآنی گلستان

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان، 16 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان، چهارشنبه، 16 تیرماه در امامزاده قرن‌آباد گرگان با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

این مجمع با دعوت از 45 مدیر مؤسسه قرآنی که حائز رأی‌ هستند، برپا خواهد شد. همچنین زمان ثبت‌ نام کاندیدهای هیئت مدیره و بازرسی از میان مدیران و اعضای مؤسسات قرآنی تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، در حاشیه این مجمع و علاوه بر انتخابات هیئت مدیره و بازرسی کارگاه آموزشی توانمندسازی و بازآموزی مدیران مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

در خبر دیگری از این اتحادیه آمده است؛ برگزاری برنامه‌های ویژه دهه کرامت، جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور 500 شرکت‌کننده، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله سپاه گرگان، تجلیل از فعالان قرآنی و خانواده‌های شاهد و تهیه بسته‌های حمایتی به صورت هفتگی به تعداد 50 بسته با مشارکت مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان، برگزاری جلسه مدیران قرآن با حجت‌الاسلام عباسعلی ‌گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به منظور آشنایی بیش از پیش با ظرفیت‌های مؤسسات قرآنی و بیان نقطه نظرات و نقدها از اهم برنامه‌های خردادماه اتحادیه قرآنی گلستان بوده است.

انتهای پیام
captcha