ساماندهی نیروی انسانی؛ اولویت آموزش و پرورش کرمان برای سال تحصیلی آینده
کد خبر: 3980565
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

ساماندهی نیروی انسانی؛ اولویت آموزش و پرورش کرمان برای سال تحصیلی آینده

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش استان است، از جذب پنج هزار و ۲۷۸ معلم برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز هفتم تیر ماه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش استان است و در تمام جلسات شورای معاونان باید به این موضوع پرداخته شود.

وی ساماندهی بهینه نیروی انسانی را بهترین اقدام در شروع سال تحصیلی دانست و افزود: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یک اقدام مهم و کلیدی آموزش و پرورش به مثابه یک چالش جدی فرا روی مدیران آموزش و پرورش است و در واقع یک شمشیر دولبه است که از یک سو اگر با علم، برنامه‌ریزی، نیازسنجی مناسب و به‌ویژه با قاطعیت اجرایی شود فرصت است و از سوی دیگر، اگر با بی برنامگی، بی‌سلیقگی و عدم جدیت همراه باشد تهدید جدی محسوب می‌شود.

اسکندری‌نسب شورای معاونان آموزش و پرورش را به نوعی ذیحساب نیروی انسانی دانست و گفت: لازم است با دقت، جدیت و در کمال صداقت و امانت وضعیت به کارگیری نیروی انسانی در جای درست خود را رصد و مدیریت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تاکید بر برنامه محوری و هدایت همه سطوح آموزش و پرورش براساس و پایه برنامه محوری بیان کرد: برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس نقش مؤثری در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دارد.

اسکندری‌نسب به تأمین تجهیزات آموزشی و کارگاهی در استان برای سال تحصیلی آینده اشاره کرد و بر توزیع این وسایل بر اساس نیاز شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس به صورت الکترونیکی در حال اجرا است، گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ عزت و کرامت مردم در زمان ثبت نام مورد تاکید است.

اسکندری‌نسب بیان کرد: روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۶۵ هزار نو آموز کلاس اولی از نهم تیرماه در استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha