رویکرد جهادگران با دولت آینده / از هيچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
کد خبر: 3980172
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

رویکرد جهادگران با دولت آینده / از هيچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

رئیس بسیج سازندگی استان فارس به رویکرد جهادگران با دولت آینده اشاره و اضافه کرد: بدون شک مواجهه جهادگران با دولت آينده کنشگری فعال با رویکرد ياری‌گری و مطالبه‌گری عالمانه، عادلانه و طبیبانه برای حل مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

رویکرد جهادگران با دولت آیندهبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزل سفلی، رئیس بسیج سازندگی استان فارس، صبح امروز، 5 تیر در شورای سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که 28 خرداد ماه به حق روز ملت بزرگ ايران اسلامی بود، گفت: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی ـ‌ معيشتی و شرایط کرونایی کشور از يک سو و تلاش تحريم‌کنندگان داخلی و اربابان خارجی‌شان از سویی ديگر نتوانست مانع حضور حماسی و معنی‌دار مردم هوشیار و با بصیرت در سراسر میهن عزیزمان شود.

وی ادامه داد: مردم بیدار ايران اسلامی در يوم‌الله 28 خرداد ماه یکبار دیگر دين خود را نسبت به نظام با حضور به موقع، پرشور و باشکوه ادا کرده و حجت را بر مسئولان تمام کردند.

قزل‌سفلی با بیان این که جهادیان استان فارس ضمن آرزوی موفقيت برای دولت آينده انتظاراتی از ریاست دولت آینده دارد، اظهار کرد: رياست محترم جمهور سيزدهم باید به معنای واقعی کلمه دولتی جوان، مؤمن، انقلابی و برخواسته از روحيه و عمل جهادی ذيل منويات رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم تشکيل دهد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس به رویکرد جهادگران با دولت آینده اشاره و اضافه کرد: بدون شک مواجهه جهادگران با دولت آينده؛ کنشگری فعال با رویکرد ياری‌گری و مطالبه‌گری عالمانه، عادلانه و طبیبانه برای حل مسائل و مشکلات مردم خواهد بود و در راستای رسيدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت هدفمند و پر صلابت در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی از هيچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود ضمن تشکر از فعالیت‌های شبانه‌روزی جهادگران گفت: از همه همسنگران جهادگر خودمان در سراسر استان فارس در جهت عمل به اجرای بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات با اجرای طرح «جهاد در ميدان» و «جهاد تواصی» صميمانه سپاسگزاری می‌کنم و مردم عزيز ايران اسلامی بدانند همیشه در صحنه و در کنار  آنها بوديم، هستيم و خواهيم بود.

انتهای پیام
captcha