همایش دختران و انتخاب‌ها «ویژه رأی اولی‌ها» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 3976984
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

همایش دختران و انتخاب‌ها «ویژه رأی اولی‌ها» در گلستان برگزار شد

همایش دختران و انتخاب‌ها «ویژه رأی اولی‌ها» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری امروز، ۲۲ خرداد ماه درگرگان برگزار شد.

ارسالی شنبه//همایش دختران و انتخاب‌ها « ویژه رای اولی‌ها» در گلستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، سیده زهرا حسینی جبلی، مدرس دانشگاه در همایش دختران و انتخاب‌ها «ویژه رأی اولی‌ها» که به‌صورت حضوری و مجازی امروز 22 خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، گفت: حضور پرشور رأی‌ها در انتخابات پیش رو نشان دهنده نقش مؤثر آنها در تعیین سرنوشت آینده شهر و  کشور و میزان علاقه‌مندی آنها برای حضور در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که می‌فرماید دختران اهل تلاش و مهربان و اهل انس و مودت هستند، گفت: یکی از انتخاب‌های سرنوشت‌ساز زندگی شما انتخابات ریاست جمهوری است که می‌توانید به‌صورت مستقیم در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشید.  

حسینی جبلی به نقش دختران و رأی اولی‌ها در انتخابات اشاره کرد، و گفت: خداوند در قرآن کریم برای انتخاب اصلح معیارهای قرار داده که یکی از این معیارها مشورت با اهل فن برای انتخاب صحیح  است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدرس دانشگاه گلستان با بیان اینکه بانوان، علاوه بر حضور مؤثر در انتخابات، نقش بسزایی در مشارکت حداکثری اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند، افزود: بانوان با القای افکار و اندیشه‌های خود می‌توانند عزم اعضای خانواده را برای حضور پررنگ‌تر در روز انتخابات جزم کنند.

وی به رسالت بانوان و رأی اولی‌ها و حضور آن‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: دختران جوان و رأی اولی می‌توانند با دقت در مناظره‌های کاندیدها و تبیین آن و مشورت با افراد نخبه و فرهیخته فرد اصلح را انتخاب کرده و در آینده کشور خود سهمی داشته باشید.

انتهای پیام
captcha