حوزه‌های علمیه فارس جنایت کابل و هتک حرمت قدس را محکوم کرد
کد خبر: 3970527
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

حوزه‌های علمیه فارس جنایت کابل و هتک حرمت قدس را محکوم کرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس طی بیانیه‌ای جنایت اخیر کابل و همچنین هتک حرمت قدس شریف از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، با توجه به وقایع اخیر اعم از هتك حرمت قدس شریف از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین جنایت اخیر كابل در كشتار دسته‌جمعی دانش‌آموزان، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ

بِأَی ذَنبٍ قُتِلَتْ

خبر حمله تروریستی دست‌پرورده‌های آمریکا و وهابیت به مدرسه دخترانه‌ای در افغانستان و به شهادت رسیدن بیش از ۶۰ دانش‌آموز روزه‌دار، قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار کرد.

به راستی جرم این دختران دانش‌آموز چه بود که آن‌ها را مستحق چنین سرانجام هولناکی نمود؟ البته از نظر این آدم‌کش‌ها محبت پیامبر و خاندان مطهر ایشان جرمی بس بزرگ است که جز سر بریده شدن و قطعه قطعه شدن تاوان دیگری ندارد و البته دوست داران آن خاندان نیز شهادت در این مسیر را توفیقی بس بزرگ برای خود می‌دانند.

از سوی دیگر نیز جهان شاهد هتک حرمت مجدد قدس شریف و ضرب و جرح و قتل مردم مظلوم فلسطین است و در این میان مجامع جهانی و نهادهای حقوق بشری که گاهی برای کشته شدن سگ یا گورخری فریاد سر می‌‌دهند زبان به کام گرفته‌اند و حتی از محکوم کردن خشک و خالی این جنایت‌ها نیز ابا دارند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس در کنار علما، اساتید و طلاب آن دیار، با سوز دل و اندوهی عمیق قتل عام دانش‌آموزان شیعه و روزه‌دار افغانستانی و نیز هتک حرمت مسجدالاقصی و ادامه ظلم به مردم فلسطین را محکوم کرده و از مسئولان محترم نظام می‌خواهد که از همه ظرفیت‌های خود در پیگیری حقوقی و سیاسی این حوادث استفاده کنند».

انتهای پیام
captcha