امروز مسئله قدس، نماد حق است
کد خبر: 3969894
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

امروز مسئله قدس، نماد حق است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئله قدس، مسئله اسلام است، گفت: امروز مسئله قدس نماد حق است و غاصبان قدس نماد باطل هستند، حق و باطل هم نمی‌توانند با هم یک جا جمع شوند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری 17 اردیبهشت‌ماه در پیام جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه صهیونیست‌ها نماد استکبار هستند، اظهار کرد: مومن نمی‌تواند در برابر مستکبر کوتاه بیاید، باید با او بجنگد و این وظیفه دینی هر مومن است، مستکبر در هر کجا باشد دشمن خدا است.
نکونام با بیان اینکه آزادسازی قدس در حقیقت به معنای نابودی استکبار است، گفت: اگر مسلمانان موفق شوند که البته به زودی پیروز خواهند شد، در واقع پایه‌های استکبار را نابود کرده‌اند بنابراین نباید به مسئله قدس ساده نگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئله دیگر اصل فلسطین است، فلسطینیان به عنوان یک کشور اسلامی مطرح هستند و این مسلمانان باید یاری و تقویت شوند، این‌ها آواره شدند و هر انسان دارای وجدان این مطلب را متوجه می‌شود، پس مسئله فلسطین انسانی و جهانی است.

نکونام در پیام دوم به مسئله انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور هرچه گسترده‌تر مردم پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند و پیوند اجتماعی و نقش مردم را در سرنوشت خود بیشتر نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: اگر انتخابات را از زاویه مسئولان نگاه کنیم، تبعا مدیرانی باید نظام را اداره کنند، بنابراین مدیران باید قوی باشند، مسئولان زمانی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند که از پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشند، درست است که نسبت به مسئولان انتقادهایی وجود دارد اما آنان نیازمند حمایت مردمی هستند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: بنابراین مسئولان باید به‌ نحوی عمل کنند که مردم را همیشه در صحنه نگه دارند تا نسبت به آنان دلسردی ایجاد نشود، نباید اقدامات خود را به ماه‌های پایانی دولت موکول کرده و با عجله و شتاب انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مسئله تحریم پرداخت و توضیح داد: تحریم باید برداشته یا بی‌خاصیت می‌شد، این امور باید طی هشت سال و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام می‌گرفت، اما متاسفانه انجام نشد، متوسل شدن به دشمن در واپسین لحظات برای حذف تحریم‌ها کاری شتاب‌زده است و ممکن است باعث شود که از برخی از ارزش‌ها دست برداشته و امتیازی داده شود.

نکونام گفت: نگاه مردم به انتخابات تکلیف‌محور است و آن‌ها به نظام اسلامی رای می‌دهند، نگاه دیگر رای مردم برای برون‌رفت از مشکلات است، مردم باید مسئولان را انتخاب کنند تا آنان از مشکلات بکاهند و کشور را به اوج برسانند.

وی اضافه کرد: رای مردم برای اصلاح جهت‌گیری‌ها است، آنان انتظار دارند که افراد منتخب جهت‌گیری درست و در جهت اقتدار کشور داشته باشند، کسانی که دیپلماسی را برتر می‌دانند میدان را تضعیف می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد در پیام سوم به عید فطر اشاره کرد و افزود: این عید بازگشت به فطرت و اصالت است، پس از گذشت یک ماه و آغاز ماه شوال باید تصور کرد که در حال آغاز روز اول زندگی هستیم و نباید مجدد به فطرت بازگشت و در مسیر توحیدی باید همچنان حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیام چهارم مربوط به فضای مجازی است، متاسفانه این فضا مسموم و در اختیار دشمن است و باید آن را کنترل کرد، باید مسئولان در این خصوص برنامه‌ریزی کنند و یکی از راه‌های کنترل، تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است.

 

انتهای پیام
captcha