آیت‌الله عیسی قاسم: آزادی قدس از همیشه نزدیک‌تر است
کد خبر: 3969560
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

آیت‌الله عیسی قاسم: آزادی قدس از همیشه نزدیک‌تر است

آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین تاکید کرد: ملت بحرین همانند سدی مستحکم در برابر روند عادی‌سازی رسمی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیلی خواهند ایستاد و قدس امروز بیش از گذشته در طول تاریخ مبارزه خود به آزادی کامل از چنگال صهیونیست‌ها نزدیک‌تر است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار،

آیت‌الله عیسی قاسم در سخنرانی خود در همایش منبر یکپارچه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: قدس امروز به پاک شدن کامل از نجاست صهیونیست‌ها نزدیک‌تر است این را به رغم اصرار اسرائیلی‌ها به یهودی سازی و معامله قرن می‌گوییم.

او اضافه کرد: معامله قرن و توطئه عادی سازی که برخی کشورهای عربی با ننگ و خفت و عواقب بدش به آن پیوستند یکی از توطئه‌ها علیه موجودیت امت و هویت و مقدسات آن و وحدت و امنیت و سرزمین و ذخایر و ثروتش است.

رهبر معنوی شیعیان بحرین گفت، قدس با ایمان جبهه مقاومت و گروه‌های آزاده مقاومت فلسطین و میلیون‌ها جوان امت و مردان و زنانش به آزادی و پاک شدن نزدیک‌تر است و قدس، فلسطین، دین قبل از مال و خون و جان است.

این مقام شیعه بحرین خاطرنشان کرد: حقیقتا امت این دیدگاه را پیدا کرد و رویکردش به مواضع عملی جهادی و قهرمانانه تبدیل شد و از طریق این رویکرد بر صحنه درگیری با دشمن صهیونیستی مسلط شد و امروز روز درگیری سرنوشت ساز است که از طریق آن حق ظهور یافته و امروز طمع توسعه طلبانه صهیونیستی در توجه به سمت رویکرد جنون‌آمیز و با حمایت برخی کشورهای عربی سازش‌گر به سمت تاسیس حضور رسمی صهیونیستی در منطقه خلیج فارس سوق یافته است.

آیت‌الله عیسی قاسم تصریح کرد: بحرین به عنوان مرکز اول برای این طرح با صهیونیست‌ها انتخاب شد و در بحرین مقدمات برای ایجاد رژیم متجاوز به دست کشورهای محور عادی کننده روابط فراهم شد و اساس این سازش‌ از خاک بحرین بود اما موضع ملت بحرین در قبال عادی سازی حتی اگر تمام ادارات استکبارات داخلی و خارجی بر سر آن اجماع داشته باشند حمایت از راهکار مقاومت و مقدسات اسلامی است.

او تأکید کرد: ملت ما با باب العمود، تمام مناطق دیگر قدس و مسجدالاقصی به خاطر مقدسات امت و سرنوشت آن هستند. بین صهیونیست‌ها و آنچه اشغالگران از اشغال مسجدالاقصی می‌خواهند دیوار بلند و قطوری است که هیچ‌کس نمی‌تواند از آن عبور کند و بپرد این دیوار مردانی آهنین هستند هیچ ترسی از مرگ ندارند.

انتهای پیام
captcha