گرامیداشت مقام معلم در گتوند
کد خبر: 3967582
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

گرامیداشت مقام معلم در گتوند

در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم، فرماندهی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گتوند با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم، فرماندهی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گتوند با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ حسن محمودی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در این دیدار ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد اثرگذار در تربیت و تأمین نیروی انسانی است و معلم به عنوان مدرس و مربی می‌تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد تا نیروی انسانی کارآمد و خلاق برای جامعه تربیت کند، به این ترتیب زمینه مناسب جهت رشد جامعه در تمامی ابعاد آن فراهم می‌آید. سپاه نیز با استفاده از ظرفیت‌های عظیم خود در بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان جهت تحقق اهداف فوق با آموزش و پرورش در قالب طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف همکاری می‌کند.

وی اظهار کرد: یکی از طرح‌های تربیتی بسیار خوب که با تعامل سپاه و آموزش و پرورش چند سالی است که اجرا می‌شود طرح شهید بهنام محمدی است که با تشکیل یک نظام تربیتی جامع، حلقه وصلی بین دانش‌آموزان، خانواده و مسجد ایجاد کرده است و از این طریق با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت نهادهای تربیتی فوق، به‌دنبال کادرسازی و تربیت جوانان و نوجوانان تراز انقلاب اسلامی است.

محمودی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، بیان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌هایی که در حوزه تربیتی و کادرسازی، وجود دارد اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است که دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید و با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان آشنا می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند یادآور شد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین سپاه و آموزش وپرورش وجود دارد و در آینده نیز هر جایی که نیاز به حضور بسیج باشد، نیروهای بسیجی همچون گذشته پای کار هستند و حتما با تمام توان کمک خواهیم کرد.

در ادامه بهزاد جعفرزاده، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز ضمن تبریک روز معلم و تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه گتوند و همکاران اظهار کرد: ما در آموزش و پرورش شهرستان آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف با سپاه و بسیج در اجرای مأموریت‌های محوله هستیم.

وی یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک قصد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله یادواره شهدا را داریم که ان‌شاءالله از ظرفیت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام
captcha