خدمت‌رسانی 3000 جهادگر فارس در مناطق محروم طی ایام نوروز
کد خبر: 3960799
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

خدمت‌رسانی 3000 جهادگر فارس در مناطق محروم طی ایام نوروز

مسئول بسیج سازندگی فارس از فعالیت سه هزار جهادگر در قالب 223 گروه جهادی در مناطق محروم طی ایام نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، مسئول بسیج سازندگی فارس عصر شنبه، 30 اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ایام دهه مهدویت، این تقارن را فرخنده و مبارک دانست و گفت: فعالیت جهادگران بسیجی در ایام نوروز تعطیل نیست و در این ایام همچنان مشغول خدمت به محرومان هستند.

وی از فعالیت سه هزار جهادگر در قالب 223 گروه جهادی در مناطق محروم طی ایام نوروز 1400 خبر داد و افزود: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، سلامت و بهداشت، آسیب‌های اجتماعی، علمی و آموزشی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و حوزه‌های خدماتی طی این ایام فعالیت می‌کنند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه این گروه‌ها به دو شکل محل‌محور و جغرافیامحور فعالیت می‌کنند، گفت: در ایام نوروز جهادگران در بخش ابنیه‌سازی نظیر ساخت منازل محروم، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی برای نیازمندان، ساخت مسجد، حسینیه و البته مرمت و بهسازی منازل محرومان فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی فارس بیان کرد: گروه‌های جهادی در قالب اردوهای سه روزه، پنج روزه، هفت روزه، 10 روزه و 13 روزه در جای‌جای استان فارس و مناطق محروم جهادگران به کار جهادی می‌پردازند.

وی همچنین از تداوم فعالیت گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از 795 تیم جهادی در طرح شهید سلیمانی در فاز دوم مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران و نیازمندان هستند.

قزل‌سفلی در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ جهادی را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و افزود: حرکت، کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج سازندگی فارس همچنین اردوهای جهادی فناوری را عرصه تربیت نیروی جوان مؤمن انقلابی توصیف کرد و گفت: تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان و... از جمله اهداف اردوهای جهادی است.

انتهای پیام
captcha