اعلام فراخوان «ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» در کردستان
کد خبر: 3958515
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

اعلام فراخوان «ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» در کردستان

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان از اعلام فراخوان شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در سطح مؤسسات قرآنی استان کردستان خبر داد.

فرید عزت‎پور، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان شانزدهمین دوره «ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» از دوم اسفندماه در سطح مؤسسات قرآن و عترت استان اعلام شده است.

وی افزود: حافظان قرآن کریم استان کردستان تا 27 اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره شرکت کنند، افزود: شانزدهمین دوره «ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» به همت سازمان دارالقرآن کریم و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان بیان کرد: در دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی در رشته‌های 10، 20 و 30 جزء برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان 10 جزء به بالا می‌توانند در رشته 20 جزء و 20 جزء به بالا در رشته 30 جزء شرکت کنند.

وی ادامه داد: مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان، با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

عزت‌پور یادآور شد: همچنین آزمون مرحله اول (کتبی) شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ساعت ۹ صبح روز جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1400 به صورت همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha