غرس نهال رسالتی مستمر در نظام اسلامی است
کد خبر: 3957444
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

غرس نهال رسالتی مستمر در نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غرس نهال یک رسالت و کاری مستمر در درون نظام اسلامی است که باید مسئولان در این زمینه کوشاتر باشند.

غرس نهال رسالتی مستمر در نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری 13 اسفندماه در مراسم نمادین غرس نهال ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری که صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی است، اظهار کرد: مسئله محیط‌زیست و منابع طبیعی حفظ و صیانت از آن‌ها رسالتی اسلامی و دینی است که نظام جمهوری اسلامی در این زمینه نقش گسترده‌ای را ایفا کرده است.
وی با اشاره به مشارکت و حضور همه ساله مقام معظم رهبری در غرس نهال به طور نمادین، افزود: ایشان توصیه‌های قابل‌توجهی را معمولا برای محیط‌زیست و منابع طبیعی و هم ضرورت غرس نهال بیان می‌کنند و حاکی از این است که نظام اسلامی در این جهت مسئولیت دارد و ما همه نیز مسئول هستیم.
نکونام با بیان اینکه مردم باید بیشتر از گذشته به این امر توجه داشته باشند، تصریح کرد: مردم هرچه می‌توانند نسبت به غرس نهال از نوع مثمر به منظور طراوت و شادابی و استفاده از میوه آن‌ اقدام کنند، زیرا این امر موجب گسترش نهال مثمر می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: غرس نهال یک رسالت و کاری مستمر در درون نظام اسلامی است که باید مسئولان در این زمینه کوشاتر باشند.
وی با بیان اینکه حفظ جنگل‌ها یک ضرورت است، بیان کرد: حفظ منابع طبیعی در همه‌جا یک ضرورت و عامل حیات بشریت است، آنچه به سلامت، طراوت و شادابی جامعه کمک می‌کند وظیفه داریم ایفای نقش کنیم که امید است این فرهنگ گسترش یابد و بیش‌تر در جامعه و کشور نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha