آموزش قرآنی به 5000 هزار نونهال در مهدالرضا استان فارس
کد خبر: 3955661
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

آموزش قرآنی به 5000 هزار نونهال در مهدالرضا استان فارس

مدیر روابط عمومی دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس با اشاره اجرای طرح مهدالرضا در این استان گفت:‌ در مهدالرضا استان از سال 96 تاكنون قریب 5 هزار نونهال میان رده‌های سنی 4 تا 6 سال را آموزش‌های قرآنی داده‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد رستمی، مدیر روابط عمومی دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس امروز، 4 اسفندماه در دومین نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت این استان گفت:‌ آستان قدس رضوی از سال 96 تاكنون یك زیربنایی در سراسر كشور انجام داده كه راه‌اندازی كلاس‌های مهدالرضا به‌منظور آموزش‌های قرآنی به نونهالان است.

وی با بیان اینكه این طرح در سطح استان فارس نیز اجرا شده است و هم‌اكنون در تمام شهرستان‌های استان كلاس‌های مهدالرضا تسكیل می‌شوند، افزود: در مهدالرضا از سال 96 تاكنون قریب 5 هزار نونهال میان رده‌های سنی 4 تا 6 سال را آموزش‌های قرآنی داده‌ایم كه این آموزش‌ها دارای دو مرحله است یكی ویژه سنین 4 تا 5 سال و دیگری ویژه سنین 5 تا 6 سال است.

رستمی با تصریح اینكه در صورت همكاری سایر دستگاه‌ها آمادگی تربیت 20 هزار نونهال در مهدالرضاهای استان فارس را داریم، گفت: اگر امسال شیوع كرونا رخ نداده بود، قطعاً شمار كودكان آموزش دیده بیش از این‌ها بود.

مدیر روابط عمومی دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه بودجه‌های این آموزش‌ها از طریق خیران تأمین می‌شود و سپس ادامه داد: در شیراز هم‌اكنون قریب 160 مربی در مهدالرضاها مشغول آموزش‌های قرآنی به كودكان هستند.

وی در پایان گفت: برای تدوین بانك اطلاعاتی اساتید و مربیان قرآن استان جهت اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» می‌توانیم از ظرفیت اساتیدی كه در دستگاه‌های مختلف بازنشسته شده‌اند استفاده كرد.

انتهای پیام
captcha