جشنواره «اقتصاد مقاومتی نظام سلامت» در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3955426
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

جشنواره «اقتصاد مقاومتی نظام سلامت» در فارس برگزار می‌شود

نخستین جشنواره «اقتصاد مقاومتی نظام سلامت» به‌همت دانشگاه علوم پزشكی شیراز به‌منظور شناسایی و استفاده حداكثری از آثار حوزه اقتصادی این دانشگاه در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی نخستین جشنواره «اقتصاد مقاومتی نظام سلامت» كه به‌همت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد، امروز، 3 اسفندماه در شیراز برگزار شد.

علی اكبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این نشست هدف از برگزاری جشنواره مذكور را شناسایی و استفاده حداکثری از آثار حوزه اقتصادی دانشگاه در سطح استان و اصلاح و طراحی زیرساخت‌ های اقتصادی دانشگاه در محورهای بهبود فرایندهای خدمت‌رسانی عنوان کرد.

وی، بهبود این فرآیندها را در افزایش رضایت‌مندی مراجعان و کاهش منطقی هزینه‌ها با رویکرد اصلاح الگوی مصرف یا ارتقای فرایندهای اجرایی، افزایش درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی، حمایت از تولیدات داخلی و استانی با تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان مؤثر دانست.

اكبری، بهره‌وری نیروی انسانی، مدیریت نگهداشت و بهره‌وری تجهیزات و منابع فیزیکی، بهره‌گیری از مزایای دولت الکترونیک مرتبط با عرصه سلامت و تجارب موفق را از دیگر اهداف این رویداد برشمرد.

حمید خدیوی، دبیر جشنواره «اقتصد مقاومتی نظام سلامت» نیز در این نشست با بیان اینکه با توجه استقبال از جشنواره یاد شده، مهلت ارسال آثار تا بیستم بهمن سال جاری تمدید و ۱۶۴ اثر از مراکز زیرمجموعه دانشگاه به دبیرخانه جشنواره شد، گفت: تاریخ اختتامیه جشنواره، بیستم اسفند سال جاری و همزمان با عید مبعث رسول اکرم(ص) در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط کرونا، نسبت به برگزاری حضوری یا مجازی این رویداد تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha