گفتمان جهادی در جامعه نهادینه‌ شود
کد خبر: 3954438
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

گفتمان جهادی در جامعه نهادینه‌ شود

مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی گفت: این گروه‌ها علاوه بر انجام فعالیت‌های خدماتی ـ عمرانی و فرهنگی باید در نهادینه‌سازی گفتمان جهادی در جامعه نیز تأثیرگذار باشند.

ارسالی| ضرورت نهادینه‌سازی گفتمان جهادی در کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی ایل‌بیگی، مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی کشور، امروز، 28 بهمن در جلسه مجمع جهادگران خوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی برای سازماندهی بیشتر ابتدا باید در سامانه اطلس ثبت‌نام‌ کنند، اظهار کرد: تاکنون 42 هزار گروه جهادی در سطح کشور در سامانه اطلس ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی علاوه بر انجام کارهای خدماتی عمرانی و فرهنگی باید در نهادینه‌سازی گفتمان جهادی در جامعه نیز تأثیرگذار باشند، افزود: اگر این گفتمان در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات مردمی با کمک مردم حل و فصل خواهد شد.

مسئول مطالعات راهبردی و هدایت گروه‌های جهادی کشور ادامه داد: تشکیل جبهه جهادی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سطح کشور چشم‌اندازی اصلی این نهاد بوده که تاکنون نیز گام‌های مهمی برای رسیدن به این چشم‌انداز برداشته شده است.

وی با اشاره به حضور فعال گروه‌های جهادی در بحران‌های طبیعی بیان کرد: «کار جهادی، عامل پیروزی‌ها» شعار گروه‌های جهادی از ابتدای تشکیل تاکنون بوده است و در واقعیت نیز گروه‌های جهادی با انجام خدمات مختلف ثبت کرده‌اند که این موضوع تنها در حد یک شعار نبوده بلکه موجب به دست آمدن پیروزی می‌شوند.

ایل‌بیگی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مسیر مبارزه با کرونا گفت: در حال حاضر مشارکت فعال در اجرای طرح شهید سلیمانی از جمله اولویت‌های گروه‌های جهادی در سطح کشور است.

 

انتهای پیام
captcha