تکذیب خبر هلاکت 21 داعشی در سامراء
کد خبر: 3953960
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

تکذیب خبر هلاکت 21 داعشی در سامراء

فرماندهی عملیات سامراء شنبه 25 بهمن، در بیانیه‌ای خبر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده و هلاکت 21 تروریست داعشی را تکذیب کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از بغداد الیوم، فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه خود تأکید کرد: اخبار وارده درباره هلاکت 21 داعشی با فشردن بوق یک خودروی بمب‌گذاری شده در سامراء نادرست است و با وجود اینکه این خبر خوشحال کننده بود، اما متأسفانه صحت ندارد.
 
در ادامه این بیانیه از خبرنگاران خواسته شده است که در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و سخنان بی‌اساس را به شخصیت‌ها و فرماندهان الحشد الشعبی نسبت ندهند.
 
گفتنی است برخی رسانه‌ها صبح دیروز، شنبه، خبری مبنی بر هلاکت 21 تروریست داعشی در اثر فشردن اشتباه دکمه بوق یک خودروی بمب‌گذاری شده در سامراء و منفجر شدن چرخ این خودرو خبر دادند.
 
در این خبر آمده بود: عناصر سازمان تروریستی داعش قصد انفجار یک خودرو در نزدیکی یک ایست بازرسی وابسته به پلیس فدرال در منطقه «جلام سامراء» در جنوب شهرستان «الدور» را داشتند که این خودرو پیش از اقدام تروریستی منفجر و ۲۱ داعشی کشته شدند.
 
درباره علت انفجار گفته شد که راننده‌ انتحاری این خودرو پیش از ترک یکی از مخفیگاه‌های داعش برای خداحافظی با دوستان خود بوق خودرو را فشار می‌دهد و در عین حال، فراموش می‌کند که بوق خودرو به بسته انفجاری تعبیه شده در این خودرو وصل است. این موضوع باعث انفجار خودرو و کشته شدن تمام عناصر یادشده می‌شود.
انتهای پیام
captcha