زنگ انقلاب در شهرکرد نواخته شد
کد خبر: 3951000
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

زنگ انقلاب در شهرکرد نواخته شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در دبیرستان باب‌الحوائج شهرکرد نواخته شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، لیلا محمدیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه باب‌الحوائج شهرکرد با اشاره به اینکه کرونا و تحریم‌ها شرایط خاصی را در کشور رقم زده است، اظهار کرد: امیدواریم از این شرایط با سربلندی بیرون بیاییم، اگر نگاهی به تاریخ ایران اسلامی بیندازیم می‌بینیم که این کشور مسائل و مشکلات بزرگتری را پشت سر گذاشته‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بزرگ‌مردان و شیرزنانی در اقصی نقاط این کشور جانانه از تمامیت ارضی کشور در طول تاریخ دفاع کرده‌اند، قطعاً با همت و تلاش مسئولان و دولتمردان مشکلات کشور قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه امید یکی از ملزومات در شرایط کنونی جامعه است، بیان کرد: تجربه ثابت کرده با همدلی و همراهی همگانی می‌توان بر مشکلات فایق بیاییم و ایرانی زیبا را بسازیم.

محمدیان با اشاره به ولات حضرت زهرا(س)، یادآور شد: مادران و زنان بسیاری در اقصی نقاط کشور وجود داشتند که تلاش کردند نام ایران و ایرانی زنده بماند، تمامی قومیت‌ها زیر لوای پرچم ایران به قدرت رسیدند، این پرچم در تمام جهان نماد امید است.

در ادامه فرحناز قائد امینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین، با بیان اینکه مراسم آغاز دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب امسال به‌علت شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از هرسال و بدون حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان وارثان انقلاب اسلامی هستند، امید است مراسم سال آینده با حضور حداکثری این قشر برگزار شود، باید برای دانش‌آموزان تبیین کنیم این امنیت و شرایط فعلی جامعه مدیون فداکاری چه کسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: نزدیک به ۴۰ هزار دانش‌آموز و معلم شهید در کشور وجود دارد، این مسئله نشان می‌دهد این قشر در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ داشته‌اند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند، امروز همه ما مدیون خون شهیدان هستیم.

وی بیان کرد: معلمان همانند کادر بهداشت و درمان در جبهه تعلیم و تربیت از ابتدای شیوع کرونا تلاش کردند و اجازه نداند آموزش تعطیل شود و به جرئت می‌توان گفت کرونا نتوانست جامعه تعلیم و تربیت را به‌زانو در بیاورد.

قائدامینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم، بیان کرد: این مسئله اهمیت بسیار بالایی دارد و همه باید در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام
captcha