تشکیل 102 گروه مطالبه‌گری مشکلات مردم در کردستان
کد خبر: 3950433
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

تشکیل 102 گروه مطالبه‌گری مشکلات مردم در کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از تشکیل 102 گروه مطالبه‌گری مشکلات مردم در سطح استان خبر داد و گفت: حدود 30 هزار نفر از مردم کردستان به صورت داوطلب در گروه‌های طلایه‌داران، یادآوران معروف در مدارس، ادارات و محلات عضو شده و در راستای تذکر لسانی و کار ایجابی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری دارند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در کارگاه‌ آموزشی گروه‌های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که دیروز، هشتم بهمن‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: رویکرد اقناعی و توجه به مسائل و مشکلات مردم همواره جزو برنامه‌های اولویت‌دار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان است.

وی افزود: باید گروه‌های جهادی برای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم با تذکر لسانی ورود کنند چراکه برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در این راستا بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از تشکیل 102 گروه مطالبه‌گری مشکلات مردم در سطح استان خبر داد و بیان کرد: حدود 30 هزار نفر از مردم کردستان به صورت داوطلب در گروه‌های طلایه‌داران، یادآوران معروف در مدارس، ادارات و محلات عضو شده و در راستای تذکر لسانی و کار ایجابی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری دارند.

وی با تأکید بر اینکه در ستاد هیچ‌گاه دنبال کارهای سلبی، تهمت‌های ناروا، تخریب و مچ‌گیری نیستیم، یادآور شد: رویکرد اقناعی و توجه به مسائل و مشکلات مردم همواره جزو برنامه‌های اولویت‌دار این ستاد بوده و انتظار می‌رود ستادهای شهرستانی نیز این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور 200 نفر در شهرستان‌های استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر را یاد می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha