راه‌یابی قرآنیان چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله کشوری مسابقه جامعه کار و تلاش
کد خبر: 3949710
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

راه‌یابی قرآنیان چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله کشوری مسابقه جامعه کار و تلاش

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از راه‌یابی ۱۰ نفر از برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات جامعه کار و تلاش از چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله کشوری خبر داد.

سید حفیظ‌الله فاضلی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌و‌بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، اظهار کرد: مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش در قالب یادواره شهید سلیمانی و شهدای جامعه سلامت، به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی افزود: از چهارمحال‌و‌بختیاری، شش نفر از بانوان و چهار نفر از آقایان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند که در گروه بانوان رشته‌های مفاهیم، حفظ کل قرآن، حفظ ۱۰ و  ۲۰ جزء، ترتیل و در گروه آقایان رشته‌های مفاهیم، حفظ ۱۰ جزء، ترتیل و تحقیق است.

فاضلی ادامه داد: مسابقات گروه بانوان امروز در حال برگزاری است و مسابقات گروه آقایان، ۱۴ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که داروی آن برعهده داوران بین‌المللی خواهد بود.

وی نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش و پیاده‌سازی اهداف تربیتی و فرهنگی برای جامعه کارگری و کارفرمایی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی بیان کرد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات، آذرماه سال گذشته با حضور ۱۵۰ نفر از جامعه کار و تلاش استان برگزار شد که قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود، به دلیل بیماری کرونا مرحله کشوری آن به سال ۹۹ موکول شد.

انتهای پیام
captcha