پویش «یلدای سلیمانی‌ها» در سطح شهرستان بجنورد اجرا شد
کد خبر: 3942820
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

پویش «یلدای سلیمانی‌ها» در سطح شهرستان بجنورد اجرا شد

مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد گفت: به مناسبت شب یلدا و ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بسته میوه در حاشیه شهر و روستاهای بجنورد از سوی گروه‌های جهادی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

توزیع بیش از 4000 بسته میوه در شهر و روستاهای شهرستان بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی سپاه خراسان شمالی، اسماعیل علی آبادی، مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد، گفت: گروه‌های جهادی بسیج با همکاری مردم شهرستان بجنورد، با توجه به مشکلات اقتصادی و تأثیرات شیوع ویروس منحوس کرونا، شبی خوب را برای خانواده‌های نیازمند شهرستان بجنورد رقم زدند.
 
مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد افزود: با مشارکت خیران و مردم و تلاش‌های خستگی ناپذیر بسیجیان شهرستان در شب‌های منتهی به ولادت با سعادت حضرت زینب(س) که مقارن با شب یلدا بود، در قالب پویش «یلدای سلیمانی‌ها» بیش از چهار هزار و 500 بسته میوه به ارزش متوسط هر بسته 250 هزار ریال در بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر و روستاهای شهرستان بجنورد توزیع شد.
 
علی آبادی اظهار کرد: در این ایام علاوه بر توزیع بسته‌های میوه، بیش از 750 بسته مواد غذایی نیز به ارزش متوسط هر بسته یک میلیون و 500 هزار ریال از سوی گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شد.
 
وی اضافه کرد: این کمک‌های مؤمنانه بیش از این آمار و ارقام بوده که از سوی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج صورت گرفته است، چه بسا گروه‌های جهادی مردمی، مراکز نیکوکاری نیز در این راستا خدمات برجسته دیگری را نیز ارائه داده‌اند که این کمک‌ها بیشتر از این‌ها می‌شود.
 
مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت (9دی تا 19دی)، گفت: دهه بصیرت امسال با فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی آغاز و با سالروز قیام مردم قم در 19 دی ماه به پایان می‌رسد.
 
وی بیان کرد: در این هفته مناسبت‌های مانند سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده بوده و سپاه و بسیج شهرستان بجنورد نیز برنامه‌ها و پویش‌های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

انتهای پیام
captcha